Caribbean-2015.reismee.nl

Weer thuis

Na al onze omzwervingen bij Delta en KLM zijn we uiteindelijk zondagmiddag rond halfvier thuisgekomen. Wel een beetje gaar! Maar vanaf tien uur zondagavond tot zeven uur maandagmorgen heerlijk geslapen (met het raam open, wat een feest na twee nachten airco), dus nu weer het dametje en heertje. Jan loopt en ik draai vandaag een forse was. Er komen straks nog een paar fotootjes.

De vlucht met Delta met een Boeing 767 naar Rome was keurig op tijd, de verzorging aan boord goed en we waren te vroeg in Rome, waar de zon net opkwam. Toen lopen van het uiterste puntje van de meest linkse terminal naar het uiterste puntje van de meest rechtse. En niet in een recht lijn, maar zigzaggend en met allerlei ommetjes erin over gladde tegels. Betrekkelijk dichtbij de pier waar we naar Amsterdam moesten instappen was de transitbali. Nieuwe instapkaarten gehaald en toen zei dat mens dat we naar de business class lounge mochten. En die is dan weer dat hele eind terug. Naar niet gedaan dus, ik zag het echt niet zitten na tien uur zitten

Wink
. Gewacht tot we een gatenummer kregen en ook nu keurig op tijd in de KLM Boeing 737 en te vroeg op Schiphol. Wel koude wind, maar die blies ook in Atlanta (weer van zaterdag gelijk met hier zondag). De bagage was er heel snel, want de kist zat voor 80% vol met Japanners die Schiphol als overstap gebruikten en waarvan de bagage dus gelijk doorging. We stonden om even voor halfeen aan de grond en zaten om een uur in de Valk-bus om de auto op te halen. Paar boodschappen in Sneek en om halfvier in ons eigen huis in IJlst.

Dank voor alle reacties. Als het fotoboek klaar is over een paar weken, zal ik de link nog plaatsen, zodat jullie kunnen meekijken.

Thanks for all your reactions. Since Sunday afternoon we are home. Our direct flight from Atlanta to Amsterdam was cancelled and we had much trouble finding out how to get back home. That's what the short messages were about. Finally we found out they has put us on a flight to Rome with a connection to Amsterdam (extra 2,5 hours flight). Anyway we are home and back to normal.

Angele en Jos

Welkom thuis.

Joy

Good to know you are home and back to normal. But, I bet you are busy planning you next trip!

Rob

Hallo Alie,

Fijn dat jullie weer heelhuids thuisgekomen zijn.
Het is weer een mooie cruise geweest, heb ik gezien, en de minpuntjes (zoals de terugvlucht) moet je maar snel weer vergeten.
Toch ook fijn om weer thuis te zijn, en je kunt nog nagenieten van de mooie foto’s.

Hartelijke groeten, ook voor Jan!

Nico,Rina,Gerard,Diny.

Welkom thuis.
Wij willen op zaterdag 21 Maart a.s. een bezoek brengen bij jullie schikt dat?.
Vr. gr. Nico

Jan en Tineke

Fijn dat jullie weer goed thuisgekomen zijn.
Als jullie kunnen, moet je die terugreis maar snel vergeten.
Want dat zou jammer zijn voor de rest van de mooie cruise die jullie hebben gemaakt.
We hebben van de reisverslagen en de foto’s genoten.
Groetjes