Caribbean-2015.reismee.nl

Atlanta-Amsterdam

Tjonge,jonge wat een gedoe. Mailtje dat de terugvlucht geannuleerd is en dat we moeten bellen. Klein uur aan de telefoon en dan komen ze eerst met via Detroit en Detroit-Amsterdam in economy terwijl we een business class ticket hebben. Geweigerd. Omgeboekt naar maandag via Houston en gewoon met KLM over de plas. Bevestigd door KLM-partner Delta via de mail. Kijk ik vanmorgen bij KLM staat er ineens dat we toch vanmiddag om halfvijf vliegen en dan met Delta naar Rome met een uur overstaptijd naar Amsterdam. Daar hebben we telefonisch met KLM-Nederland twee uur van gemaakt, dus morgenochtend om tien uur stappen we in Rome in en dan hopen we rond halfeen op Schiphol te zijn. Wat een gedoe.

Straks de koffer maar dichtmaken en naar het vliegveld. Ondertussen de extra nachten hier weer geannuleerd. En voor de goede orde, het s buiten vijf gradenn, droog en heiig.

Riekje

Goede vlucht en welkom thuis.

Angele en Jos

Dat gedoe met de terugvlucht snel vergeten en aan de rest van (naar onze mening) toch wel hele mooie reis denken. Welkom terug en we zien de rest van de foto's spoedig. Op naar de volgende vakantie???!!!

alie en john

Goede reis en alvast welkom thuis!

de westerbeekjes

Nog ff volhouden buufjes! Ook hier geldt:" de laatste loodjes wegen nog altijd het zwaarst!" Maar de redding is nabij! Goede terugreis en tot gauw!

Cora

Haha en je weet het toch "wie veel reist dan veel verhalen" goeie vlucht anyway

johannes en wiep

een goede reis en tot gauw liefs van ons.

Joy

Sorry you had to end your trip like that, but just think of it as an extra adventure! Thanks for all the posts. It was nice to see warm weather and beautiful scenery. We've had two big snows in two weeks and lots of very cold weather. I'd love a warm weather vacation, if I could just convince Bill to go!

Tineke

Goede thuiskomst!

Broertje

Staat er ook nog op deze site een advertentie voor een goedkope en vooral leuke trip naar Turkije!
Meestal komt het weer gewoon op zijn pootjes terecht toch?